سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شخص راستگو با راستگویی خود، سه چیز را بهدست می آورد : اعتماد، دوستی و شکوه [در دل ها] . [امام علی علیه السلام]
کل بازدیدها:----15941---
بازدید امروز: ----2-----
بازدید دیروز: ----0-----
جستجو:
معرفی.اهواز - ***جنوب اهواز زندگی ***
 
 
  • درباره من
    معرفی.اهواز - ***جنوب اهواز زندگی ***
    علیرضا حمیدی
    جنوب اهواز زندگی
  • لوگوی وبلاگ
    معرفی.اهواز - ***جنوب اهواز زندگی ***

  • پیوندهای روزانه
  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
    حضور و غیاب یــــاهـو hut_love2000 کارم داشتی pm بده
  • وضعیت من در یاهو
  • معرفی.اهواز
    نویسنده: علیرضا حمیدی دوشنبه 86/6/12 ساعت 12:45 عصر

    سلام....

    معرفی خودم....

    j.a.z   ::: جنوب .اهواز .زندگی.....

    علیرضا 19 ....یکی از بچه های زیتون  اهواز هستم....و 6 سال که وبلاگ نویس هستم...نیازی هم به تعریف 

     بیشتر نیست...

    هدف از ساخت این وبلاگ:::این وبلاگ فقط به صورت آزمایشی ست.....و هدف اصلی   ::ساخت انجمن اهواز

    برای بجه های گل  اهوازیه که من در خدمتشون  هستم و خواهم بود...و مطمئن باشید بهترین امکانات 

    دراختیار شما .. قرار  خواهد گرفت...

    اینم چندتا عکس خوشگل....

     

    منظرهٔ پل سفید، قدیمی‌ترین پل دایر روی رود کارون در اهواز، زمستان ۸۴ لب کارون چه گلبارون

    منظرهٔ پل سفید، قدیمی‌ترین پل دایر روی رود کارون در اهواز، زمستان ۸۴
     
     
     
    اینم عکس از یکی از محله های اهواز به نام کورش
     

        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • امکانات انجمن اهواززززززززز
    معرفی.اهواز
    اهواز